Friday, September 17, 2010

♥ syawal

assalammualaikum.. hai semua.. ;)
aku tataw nk update ap kt cney.. d'sbbkn skg 'musim qaya'.. haa..meh meh nak cita ckit..
syesly qaya taon ney
xbes lgsung.. ahhh! knpa??
fesly sb bju aya ckit..bju krung spsang ja.. huu~ ang nk bpa elai la faz o0i..
tapi tapi, lgi xsyiok sb.. kasut qaya xdak.. huu :(
bqaya pkay sliper ja..
huduh gla.. huhu
tuu pasai baju..
tapi ennn, ^________^
nk tw aku senyum qenyeh ney psai pa? hihi. si comot tuu balek bqaya kt cney..
imydear.. :))
teeeetttt! sdah ckit ckit cta psal si comot.. xleyh byk2.. hehe
**
qaya ney suma msty pkiaq 1 ja kn.. duet qaya..btl dak? hihi.
neyh pasai duet aya plak.. jeng jeng jeng.. teka teka duet aya aku dpt bpa pluh qibu dah?? haha
mmg syiok lah bla owg mai qaya, then tme nk blek salam salam then depa bgi smpul duet qaya tuu.. xbukak g pown dh syum smpy ke tlnga bla dpt..^____^
tQ makaseyh toche2 spa yg bg tuu. ;)
ad yg bgi adil utk aku,kak aku n abg aku tuu..tpi ad jgak bg xadil.. mntg2 lah aku neyh ank hat
'kecik' skli..aku dpt plg kurang.. aiseeyyhhh.. ad lg noohh mcm 2? gaga. tapa la.. dpt jugak en.;)
det qaya aku dpt rm**.** ja. :P
haa! qambaq gila mcm mcm byk jugak.. mlas gla nk upload kt fb.. jenoh nk upload suma.. tu pown dok kta TAK CUKUP lg.. pelik bin heran nohh.. tpi mmg btol xckup pown, sbnya yg pnuh bgmbaq 2 pic2 adek bradek aku ja.. gmbaq aku mna?? huhu
** antara gmbaq2 depa. ;)

family abg ngah. comey kn ank depa. ;)


family pak jang n baby ptmanya puteri alesya. ;)


jeng jeng jeng.. ad jugak aku disitu. hehe


*psttt ! soe xlrat nk upload gmbaq dah.. lmbab mcm siput cacat tol lah. cyaa~ ;)

time to sleep zzzZZZz~~ -_-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.